FAQ
Tak, aby zamówić oferowane w sklepie produkty należy założyć konto w portalu. Założenie konta łączy się z wieloma korzyściami - na pierwsze zlecenie otrzymasz 15% rabatu, rabaty na kolejne zlecenia zależą od statusu Klienta i obrotów.
W trakcie założenia konta do Klienta wysyłany jest link aktywacyjny. Po aktywacji konta jest ono aktywne i możliwe jest dokonywanie zakupów.
Jeśli nie dotarł mail aktywacyjny należy sprawdzić czy w trakcie rejestracji wpisano prawidłowo adres skrzynki e-mail. Należy także sprawdzić, czy wiadomość z linkiem aktywacyjnym nie została umieszczone w folderze SPAM. W takim przypadku należy dodać adres sklep@twojedruki.pl do listy bezpiecznych nadawców.
W innych przypadkach należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
Dane gromadzone w systemie wykorzystywane są tylko do realizacji zamówień w sklepie TWOJEDRUKI.PL i do przesyłania ofert handlowej. Administratorem Danych Osobowych jest właściciel portalu - Sors sp. z o.o., ul. 17 Stycznia 2A, 64-360 Zbąszyń, NIP 78819914196.
Dane osobowe nie są udostępniane żadnym innym podmiotom. W każdej chwili można dokonać zmiany danych osobowych (w panelu Klienta) lub zażądać ich usunięcia - w tym celu prosimy o przesłanie maila na adres sors@sors.net.pl
Tak, w każdej chwili można dokonać zmiany hasła do konta. W tym celu należy kliknąć na zakładkę ZMIEŃ DANE w PANELU KLIENTA.
Jeśli zapomniałeś hasło, wystarczy kliknąć link znajdujący się pod formularzem logowania. Po podaniu adresu mailowego i wpisaniu hasła zabezpieczającego, na Twoją skrzynkę emailową zostanie wysłany link umożliwiające reset i zmianę hasła.
Etapy realizacji zamówienia:
- wybranie produktu,
- określenie wariantów produktu,
- umieszczenie produktu w koszyku,
- wybór wariantów w koszyku (faktura, zmiana danych nadawcy i odbiorcy, wydruk z proofem lub bez),
- potwierdzenie zamówienia,
- opłacenie zamówienia (wybór płatności w PANELU KLIENTA),
- realizacja zamówienia,
- wysyłka zamówienia.
O zmianie statusu zamówienia każdy Klient informowany jest mailem.
Ponadto status zamówienia można sprawdzić w PANELU KLIENTA w zakładce ZAMÓWIENIA.
Dzień złożenia zamówienia jest dniem zerowym. Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się czasu przesyłki kurierskiej.
Czas realizacji określa maksymalny czas, w którym zamówione druki powinny zostaś spakowane i wysłane do Klienta.
Niestety nie ma możliwości skrócenia czasu realizacji zamówień systemowych. Zamówienia wysyłane są bezpośrednio po zakończeniu jego realizacji, tak więc wysyłka może nastąpić przed planowanym terminem. Nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować wcześniejszego terminu wysyłki.
Anulowanie zamówienia nie wiąże się z dodatkowymi opłatami jeśli znajduje się ono na etapie weryfikacji plików. Po zaakceptowaniu plików do druku od razu przygotowywane są formy drukowe, tak więc konieczne jest pokrycie kosztów ich wykonania. W celu ustalenia kosztów należy niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
Nieopłacone zamówienia opłacane przelewem tradycyjnym są usuwane po 7 dniach od dnia ich złożenia. Zalecamy dołączanie do zamówienia potwierdzenia płatności przelewem. Link znajduje się w zakładce zamówienia.
Wszystkie ceny w sklepie Twojedruki.pl uwzględniają wysyłkę na terenie Polski. Możliwa jest wysyłka zamówionych produktów poza granice Polski. Koszt wysyłki wyliczany jest indywidualnie i doliczany do ceny produktu. Zapytania o produkty z wysyłka zagraniczną należy wysyłać na adres zapytania@twojedruki.pl. Zamówienia takie nie są realizowane bezpośrednio ze sklepu.
Tak. Sklep TWOJEDRUKI.PL to jedynie pewien fragment pełnej naszej oferty. Zapytania niestandardowe należy przesyłać na adres zapytania@twojedruki.pl. Standardowy czas oczekiwania na ofertę to maksymalnie 24 godziny, a w przypadku zapytać skomplikowanych (wymagających np. przygotowania modeli lub makiet) to 48 godzin.
Tak, można zamówić wykonanie projektu. Zapytania dotyczące projektu należy przesyłać na adres zapytania@twojedruki.pl.
Tak, istnieje możliwość wkorzystania innych uszlachetnień niże te, które występują w ofercie standardowej. Zapytania o takie druki należy przesyłać na adres zapytania@twojedruki.pl. Takie zamówienia realizowane są pozasystemowo.
W sklepie internetowym TWOJEDRUKI.PL można dokonać płatności za zamówione produkty w następujący sposób:
Płatności elektroniczne PAYU: szeroki wybór płatności za pomocą przelewów elektronicznych i płatności kartami płatniczymi. Jeżeli bank Klienta nie jest obsługiwany przez Payu należy wygenerować fakturę proformę i dokonać przelewu tradycyjnego. Potwierdzenie płatności należy dołączyć do zamówienia. Przyspieszy to realizację zamówienia.
Płatność przelewem tradycyjnym: jeżeli nie masz możliwości płatności elektronicznych (np. Twój bank nie jest obsługiwany przez PAYU), podczas zamawiania kliknij powyższą ikonę, wygeneruj fakturę proformę i zapłać przelewem tradycyjnym. W panelu zamówienia znajduje się link umożliwiający dołączenie potwierdzenia przelewu do zamówienia. Przesłanie potwierdzenia przyspieszy czas realizacji zamówienia - wysyłka zamówionych produktów nastąpi jednak dopiero po zaksięgowaniu płatności.
Obecnie nie ma możliwości składania zamówień z opcją płatności pobranie. Taka opcja dostawy zostanie wdrożona w sklepie w najbliższym czasie.
Anulowanie zamówienia nie wiąże się z dodatkowymi opłatami jeśli znajduje się ono na etapie weryfikacji plików. Po zaakceptowaniu plików do druku od razu przygotowywane są formy drukowe, tak więc konieczne jest pokrycie kosztów ich wykonania. W celu ustalenia kosztów należy niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
Zamówione druki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich - m. in. DPD, GLS, UPS, Siódemka, Raben lub DB Schenker.
Standardowy czas dostawy to 24h - maksymalnie 48h (dostawy realizowane są w dni robocze). Kurier dostarczy zamówione produkty na adres wskazany w zamówieniu.
Wszystkie druki pakowane są w solidne opakowania zbiorcze - kartony lub tuby (w zależności od rodzaju zamówienia).
Koszt przesyłek za zamówione produkty ponosi sklep TWOJEDRUKI.PL.
Przesyłka zostanie wysłany na domyślny adres dostawy zaznaczony podczas rejestracji lub na inny adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
W dziale "Pomoc", w zakładce "Jak przygotować projekt?", odnajdziesz wytyczne do przygotowanie projektu. Dodatkowo w panelu każdego produktu znajdują się dodatkowe informacje i szablony ułatwiające przygotowanie projektu.
Zalecana jakość zdjęć wykorzystanych w projekcie powinna mieć 300-350 dpi. Zdjęcia niższej rozdzielczości nie gwarantują jakości wydruku. Jeśli w projekcie zostaną umieszczone zdjęcia o rozdzielczości 140 dpi lub niższej projekt będzie automatycznie odrzucony.
Preferowanym formatem plików jest PDF. Do druku przyjmowane są także pliki w innych formatach: TIF, JPEG, PSD, INDD lub CDR. Wszystkie pliki powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie TWOJEDRUKI.PL.
Reklamacje można złożyć do 7 dni od momentu dostawy. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana. FORMULARZ REKLAMACJA znajduje się w PANELU KLIENTA przy każdym z zamówionych produktów (zakładka ZAMÓWIENIA ZAKOŃCZONE).
Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 2 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia. Reklamacji podlega towar zwrócony w 100% usługodawcy, w przypadku uznania reklamacji, koszt zwrotu reklamowanego towaru ponosi reklamodawca.
Reklamację należy złożyć w terminie do 7 dni od dnia otrzymania towaru. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 2 dni roboczych.
Druki, które dostępne są w sklepie wykonane są w technice offsetowej w kolorystyce 4+0 lub 4+4. Liczba 4 oznacza kolorystykę CMYK. Liczba 0 oznacza brak zadruku. Tak więc oznaczenie 4+0 oznacza druk jednostronny (np. plakat zadrukowany tylko z jednej strony), a oznaczenie 4+4 oznacza zadruk dwustronny (np. dwustronnie zadrukowana ulotka).
W przypadku niektórych produktów możliwy jest wybór innej kolorystyki (dotyczy to np. kopert): 1+0, 2+0 lub 3+0. Takie oznaczenie dotyczy produktów drukowanych z wykorzystaniem mniejszej ilości kolorów CMYK (np. 1+0- druk czarnobiały, 2+0 MY - druk w kolorze czerwonym) lub w kolorystyce Pantone.
Gramatura papieru oznacza wagę papieru na jeden m2. W uproszeniu w ten sposób określa grubość i sztywność papieru. Im wyższa gramatura tym grubszy i sztywniejszy papier.
Pod względem sztywności i grubości najsztywniejszy jest papier offsetowy, następnie kredowany matowy, a na końcu błyszczący (porównując papiery o takiej samej gramaturze).
Papier kredowy to papier powlekany cienką mieszaniną białego pigmentu (zazwyczaj siarczanu baru i kaolinu). W zależnosci od użytego powleczenia i stopnia wygładzenia papieru rozróżniamy papiery matowe lub błyszczące. Papier taki stosowany jest najcześciej do druku wizytówek, ulotek, plakatów, katalogów itd.
Papier offsetowy nie jest powlekany pigmentem. Ze względu na to, że łatwiej można na nim pisać, a także drukować w drukarkach atramentowych lub laserowych, najcześciej stosuje się go do produkcji kopert, papieru firmowego, notatników, rzadziej plakatów.
Spad to obszar w projekcie druku, który wychodzi poza krawędź ostatecznego formatu. Spad gwarantuje, że obszar druku będzie dochodził do samej krawędzi po przycięciu arkusza. Zalecana wielkość spadu to 3 mm, a w przypadku grubszych katalogów (powyżej 32 stron) - 5 mm.
CMYK to oznaczenie kolorów czterech podstawowych farb drukarskich wykorzystywanych w poligrafii:
- C (cyjan) - niebieskozielony,
- M (magenta) - purpura,
- Y (yellow) - żółty,
- K (key colour) - czarny.
W grafice przedstawianej natomiast na urządzeniach cyfrowych (telewizorach, tabletach, komputerach, telefonach itd.) stosuje się inny model przestrzeni barw - RGB:
- R (red) - czerwony,
- G (green) - zielony,
- B (blue) - niebieski.
Bardzo ważnym jest by wszystkie projekty przygotowane do druku, wykonane były w przestrzeni barwnej CMYK. Automatyczne przekształcenie RGB w CMYK powodować może inny wydruk koloru i oczekiwany przez Klienta.
Jest to rodzaj uszlachetnienia nanoszony nadruk przy pomocy sitodruku i utrwalany promieniowaniem UV. Technologia ta pozwala na uszlachetnieni tylko wybranych elementów projektu. Standardowo w ofercie sklepu TWOJEDRUKI.PL znajduje się lakier UV wybiórczy błyszczący. Istnieje wiele innych rodzajów lakieru UV, np. lakier matowy, brokatowy itd.
Proof cyfrowy to próbna odbitka wykonana na drukarce cyfrowej w oparciu o ten sam profil, który następnie zostanie wykorzystany w druku offsetowym. Proof cyfrowy stanowi orientacyjną informację o kolorystyce końcowego produktu.