Płatności

W sklepie internetowym TWOJEDRUKI.PL można dokonać płatności za zamówione produkty w następujący sposób:

 

Płatności elektroniczne PAYU: szeroki wybór płatności za pomocą przelewów elektronicznych i płatności kartami płatniczymi. Jeżeli bank Klienta nie jest obsługiwany przez Payu należy wygenerować fakturę proformę i dokonać przelewu tradycyjnego. Potwierdzenie płatności należy dołączyć do zamówienia. Przyspieszy to realizację zamówienia.

PAYU obsługuje płatności następujących banków:

  • karty platnicze VISA lub Master Card,
  • mBank (mTransfer i MultiTransfer),
  • BZWBK,
  • Pekao,
  • Bank BPH,
  • Inteligo,
  • iPKO,
  • ING,
  • Credit Agricole,
  • Millenium,
  • Citi Handlowy,
  • Deutsche Bank,
  • Idea Bank,
  • Eurobank,
  • Alior Bank,
  • T-Mobile Usługi Bankowe,
  • PBS bank,
  • Meritum Bank,
  • BNP Paribas Bank,
  • BOŚ,
  • Getin Bank,
  • Noble Bank.

 

 

Płatność przelewem tradycyjnym: jeżeli nie masz możliwości płatności elektronicznych (np. Twój bank nie jest obsługiwany przez PAYU), podczas zamawiania kliknij powyższą ikonę, wygeneruj fakturę proformę i zapłać przelewem tradycyjnym. W panelu zamówienia znajduje się link umożliwiający dołączenie potwierdzenia przelewu do zamówienia. Przesłanie potwierdzenia przyspieszy czas realizacji zamówienia - wysyłka zamówionych produktów nastąpi jednak dopiero po zaksięgowaniu płatności.

 

Przelewem tradycyjnym możesz także zapłacić za zamówienia złożone telefoniecznie i mailowo. Po złożeniu takiego zamówienia otrzymasz mailowe potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, wraz z opisem specyfikacji technicznej zamówionych produktów, a także fakturę proformę. Po jej uregulowaniu przystąpimy do realizacji zamówienia.

 

Odroczony termin płatności za zamówione produkty dostępny jest tylko dla Szkół, Uczelni, Urzędów i jednostek administracji publicznej. Aby uzyskać odroczony termin płatności należy przesłać dokumenty potwierdzający status Klient na adres mailowy sklep@twojedruki.pl. Odroczony termin płatności dotyczy zleceń złożonych za pośrednictwem sklepu, a także mailowo i telefoniczne.

 

ZWROTY PŁATNOŚCI

W przypadku anulowania zlecenia, prosimy o wysłanie maila z tytułem wiadomości "Anulowanie zlecenia" na adres sklep@twojedruki.pl. W treści wiadomości prosimy o podanie powodu anulowania zamówienia a także danych umożliwiających dokonanie zwrotu. Zwrot pełnej kwoty wartości zamówienia mozliwy jest tylko w przypadku gdy nie następił początek jego realizacji. Klient ponosi np. koszty przygotwania form drukowych, jeśli zamówienie zostało anulowane już po ich wykonaniu.